usa

usa

onsdag 22 april 2015

Vardag!

blev upphämtad i Djurås av min fina familj
alla va glada att se mig såklart
tog med thaimat hem och käka
delade ut lite gåvor som jag hade shoppat
duscha och sen var jag slut som artist
la  mig 20:20 igår och decka direkt
kunde förmodligen ha sovit hur länge som helst idag
men med jycke och två små töser så lär jag pallra mig upp
Dundra hoppade till och med upp i sängen
hon brukar vanligtvis inte vara där
hon la sig bakom min rygg igår kväll ett tag också
sen låg hon nedanför min säng nästan hela natten
vi måste duscha henne och göra henne fin
för på lördag åker vi till Västerås på utställning
 
grannen har köpt en liten valp
dansk svensk gårdshund vid namn Asta
så när man är stor måste man vara snäll sa Dundra och la sig ner

visar några souvenirer från resan
tre basebollar
ett minne från varje stat jag besökt
Washington, Oregon, Kalifornien
så nu fattas bara 47 till da
hahahaha!!!
 
jag har från tidigare solresor samlat lite snäckor och nån sten
från den här resan blev de kottar, stora kottar
knäppt...ja det kan väl hända men jag gillar kottar :))
kom int håg vad de komm från för träd heller 
 

hemfix hela dagen idag
i morgon ska jag till Falun på återbesök av armbågen
hade fått enkät en efter skadan
svenska fraktur registret
skulle kryssa i svar på frågor om veckan INNAN skadan
halleluja!!!

det var allt för idag
kram Anna


2 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Fantastisk resa du gjort! Tack för att jag har fått följa med genom bloggen. Vi ses!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Tack :) Har varit roligt att kunna dela med sig lite, använt bloggen som dagbok och för att minnas :)
    Vi synes, kram!

    SvaraRadera