usa

usa

måndag 6 april 2015

Ett år sen sist!

ser att det gått ett år sen jag bloggade sist
tänkte fisa liv i den igen
är lite av en periodare vad gäller att skriva blogg
men nu vill jag använda bloggen som en resedagbok
den som vill får följa med i den ;)
 
i morgon bär det av på äventyr
jag ska resa till stora landet Amerika
en dröm som går i uppfyllelse
trotts det så sitter jag här med gråten i halsen
varför kanske ni undrar?
lämnar familjen hemma & gör detta alldeles själv
vilket ger blandade känslor
vet att mina vänner i Amerika kommer att ta väl hand om mig
 
dålig tajming bara att jag ramlade i torsdags
vilket gav mig en lös benbit i benet in i leden i armbågen
höger arm såklart
så allt har tagit lite längre tid nu med bara vänster arm fungerande
vissa saker ja tänkt gjort har fått blivit ogjorda istället
men det hindrar inte min resa
inte heller nageltrånget från hell
undrar mest varför det blev såhär just nu
nåväl
en liten uppvärmning av bloggen
sen hoppas jag kunna uppdatera med lite fina bilder
 
over and out
//Anna//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar