usa

usa

söndag 12 april 2015

Astoria

en soft morgon
vaknar med en förkylning i kroppen
men doktor Bob hjälper mig med Emergen-C
massa vitaminer
lite Skype med familjen där hemma
som verkar ha det bra
sitter en stund på verandan och njuter av solen och fågelkvitter
varför sitter du här?
jo...just bara för att jag kan
hemma tar jag mig aldrig tiden att sitta still och njuta
 
en tur till Astoria sen för lunch
  
ooops...nån glömde betala dricks...
 

roadtrip i Astoria
upp i detta utsiktstorn
otränad som jag är fick jag mjölksyra i låren
flåsade värre än när jag födde barn
innan jag nådde toppen :))
  
skaplig utsikt
här har jag skrytit om "järrknippa" haha!!
 
 
spanade på lite hus
dom bor väldigt fint i sluttningar
vissa vägar var verkligen rakt upp
det är inte ofta du ser ett rött hus med vita detaljer som detta
så detta kanske är menat till familjen Grönbergs ;)
trädet på bild nedan kallas monkey tree
jag tycker det ser coolt ut
 
nedan ser ni penisbuskar
nä då..skojja bara :))
rådjuren når inte längre upp när det äter så det blir denna form
 
 
sen hälsade vi på sjölejonen som låg i hamnen och mös
ett jäkla oljud och en stank
 
 
har du sett Dagis snuten med Arnold Schwarzenegger
jag har
den spelas in i denna skola som syns på bild
 
 
 
det får bli allt för idag
jag ligger kraschad på sängen för jag har ont i knopp och kropp
 
see you!
// Anna //



3 kommentarer:

  1. Vilken resa du gör! Det verkar helt fantastiskt. Ha så kul och bara njut! Vi ses!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Förutom denna jäkla förkylning som tog orken ur kroppen så är detta fantastiskt. Jag älskar att få se och höra om allt som jag förmodligen inte skulle fått om jag varit "vanlig turist"

    SvaraRadera