usa

usa

tisdag 7 april 2015

Arlanda Airport Terminal 5

här sitter jag nu
lämnat hus & hem
barnen ville att jag skulle stanna hemma
jag vet att de kommer att fixa detta galant
men det gör ont ändå att åka ifrån alla
varm redan efter bilturen
Ronny & Jajja körde oss
i väntan på planet som ska lyfta om 35 min
sitter jag här nu & svettas på skinnsätet i gate 8
gissar att det inte kommer att bli något svalare på planet
ni som känner mig väl vet att jag gillar att gå barfota
så värmen kommer ju från strumptvånget
de värsta fjärilarna har lagt sig
nu är ju alla farväl klara
nästa pulspåslag lär väl bli när det är dags att lyfta
älskar inte att flyga men jag överlever
dags att publicera detta inlägg
innan flygplansläget slås på
 
ha det gott kamrater
hej då Sverige
 
//Anna//

1 kommentar:

  1. Önskar dig en trevlig resa! Barnen har klarat sig fint idag!
    Passa på att uppleva allt du kan, ta bilder och visa oss andra som antagligen aldrig kommer att besöka United States ...

    kram Inger

    SvaraRadera