usa

usa

tisdag 21 april 2015

Hej Då Staterna

startade dagen runt 6.30 i San Francisco
vaknade när Karen drog igång hårblåsen
packade ihop oss och tog en taxi till flygplatsen
tog knappt två timmar till Seattle
 
tog sen bilen och drog iväg för lunch
packa om lite i proppfulla väskor
lånat en väska av Karen
längtar inte tills ja ska dra båda själv
dåliga hjul och dålig höger arm
men ja överlever säkert det också ;)
 
framme vid flygplatsen var det dags att ta farväl
alltid jobbigt att ta farväl
men jag ser fram emot att komma hem
var lite nervös över hur jag skulle hitta och så på flygplatsen
för man åker tåg till gaten
och hur vet jag att jag kliver av på rätt ställe osv
oro i onödan ;))
sitter nu i gate 11 på Seattles flygplats
mitt plan lyfter om en och en halv timme
vinkar då adjö till staterna
 
nästa inlägg blir nog på svensk mark
blir en mellanlandning på Island
där är det en annan tid än både USA och Sverige
blir snuvad på 9 timmar på denna resa
märkligt hur tiden bara ändras
kan nog va rätt trött när jag väl kommit hem
men har upptäckt på dessa flygningar hur bra jag är på att sova
det värsta är att det inte alltid är ljudlöst ;)
fast o andra sidan vem bryr sig
möter aldrig dem som sitter bredvid mig igen
 
vill säga tusen tack till Karen & Bob
de har behandlat mig som en prinsessa i två veckor
otroligt gästvänliga
jag har lämnat en bit av mit hjärta hos dem <3 font="">
 
well well.. vi hörs i Sverige
 
Kram Anna 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar