usa

usa

lördag 27 oktober 2012

Så mycket bättre!

vill inte missa det programmet framöver som det känns
för det kan bli riktigt bra
vi började dagen med att ligga kvar lääänge i sängen
efter frukost kom mor med bil & släp
hela farmen for ut i skogen
vi fixade "pippitall" & adventsgran åt båda hushållen
fix ute på gården
sen väntade middag hos mor
lördagsmys med de finaste i världen
vi drömmer oss bort...
till varmare breddgrader
där man kan bada & äta hur mycke glass man vill
synd bara att mannen i huset inte vill drömma med oss ;)
han drömmer om det vita guldet
som säkert dimper ner snart oavsett vi vill eller inte
en resa till våren måste jag nog spara till
mamma...du hänger visst me ;)
i morgon blir det däckbyte mm
kalas för mig & Elwira på em
en liten parentes... min mamma är inte rädd för mig
jag har frågat henne det idag
vissa har antytt att det kan vara så
tur att jag & mamma vet hur det är in real life alla fall
älskar dig mamma
trots att du är vimsig & tappar bort saker dagligen ;)
kram & god natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar