usa

usa

onsdag 3 oktober 2012

Imse Visme Spindel...

 
superfina spindlar som barnen på förskolan gjort
har idag hamnat i sitt spindelnät i sagoskogen
terminens tema är "sagor & fantasi"
tycker vi har lyckats bra så här långt mina kollegor & jag
kul att jobba med barn
ingen är den andra lik & alla har olika idèer
alla är charmiga på sitt vis
jobbade till 16.30
en korv på shell
sen var det dags för barngympa för småttingarna
skulle önska att uppdraget delades på alla föräldrar
jobbigt att sitta fast i ansvaret varje vecka
jag och min kompanjon jobbar varje onsdag
så det blir knappt med tiden
kanske finns någon som slutar tidigare
eller rent utav är ledig
som skulle kunna ta uppdraget
men vi kör på lite till få se vad det blir av det
annars känner jag mig rätt låg
har gråtit en skvätt både igår & idag
saknar dig sååå min älskade pappa
bäst att hoppa i säng snart
för jag är sååå trött när barnen vaknar på morgonen
kram & god natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar