usa

usa

fredag 5 oktober 2012

Borde inte klaga...

men...
om jag gör ett inlägg nu så kommer det bestå av mest negativt
urtråkigt ...jag vet
men det handlar väl om att dela glädje & sorg
just nu består mitt liv mest av färgen grå
i mina ögon
men det är när jag mår som sämst som det går bäst att blogga
min tankeverksamhet bara hoppar över på tangenterna
trodde det skulle kännas bättre idag
eftersom jag gråtit så många dagar nu
fel fel fel
många tårar även denna dag
en massa "måsten" som ligger på mina axlar
en del av dom har gjorts idag
jag vet att det är lätt att tänka
men strunta i alla "måsten" om dom är jobbiga
men grejen för mig är..
att när jag lagt alla "måsten" åt sidan för länge
det är då dom blir sååå tunga att ta tag i
jag blir att må dåligt då om det inte görs
dygnets alla timmar räcker ju f*n inte till
idag fyller min gamla mormor 79 år
börjar gråta när jag skriver nu...för...
jag är så jäkla kass
jag har inte ens ringt & sagt grattis
trots att jag tänkte göra det hela dagen
hade en tanke att jag borde hinna hälsa på henne också
gaaaah!!!
jag hatar känslan av att inte räcka till
våran bil har vi lämnat på rekondning över helgen
nystartat företag i byn
tror den kommer att bli superfin
x factor rullar på tv:n
ska hänga lite tvätt
sen krypa ner i dom nytvättade nyinköpta sängkläderna
det ger rosensömn
kan jag ju låtsas i alla fall ;)
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar