usa

usa

onsdag 10 oktober 2012

10 månader...

tiden går
men saknaden består
det har snart gått ett år
den hemska kvällen i december
jag ältar & ältar
jag kan inte förstå
mitt hjärta värker
älskade pappa
efter arbetsdagen var jag helt slut i skallen
Elwira är snorig & hostig
det blev inge gympa för våran del
men inte fick jag något gjort för det heller
i morgon är det jobb hela dagen
först bokföring på fm
varglyan på em
personalmöte på kvällen
sen har den här veckan gått igen & helgen står för dörren
nu hoppas jag att jag får sova ostört i natt
risken är nog väldigt liten
våran lilla piga vill gärna sova med oss
jag kan inte sova när jag har henne bredvid mig
hon klättrar på mig
petar in tårna i alla tänkbara valker
pratar & gråter i sömnen
verkar vara inne i en drömperiod
kram kram
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar