usa

usa

måndag 22 oktober 2012

Måndag!

började med strömavbrott
så jag & flickorna fick fixa morgonbestyren i mörker
inge kaffe fick jag heller
kändes som en riktig måndag morgon de ;)
arbetsdagen gick bra
lite låg hela dagen
har hållt tillbaka tårarna ett flertal gånger under dagen
ont i ryggen sen flera veckor tillbaka
är i så usel kondition så jag borde inte prata om det
jag vet ju så väl
varför fördärvar jag mig själv då
bläää
slutade i bra tid idag
handla, laga mat, ta hand om disk, duscha, slappa, sova
hatar vardagen
kom inte från diskbänken förrän efter 19
inte något jag gillar
som ni märker är jag rätt neg just nu
helt ärligt så vet jag inte hur jag ska stå ut de närmaste månaderna
har absolut inget jag ser fram emot nu
sover på saken
i hopp om att vakna med ett leende på läpparna
kram kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar