usa

usa

torsdag 11 oktober 2012

Morgonstund har guld i mun...

eller nåt...
i morse 05.50 hörde jag hur tv:n slås på
mina två sessor va så duktiga
för dom satt där alldeles tysta & snälla tills jag klev upp 07.00
det händer nästan varje morgon
dock inte att dom håller sams
dom har lärt sig att mamma är morgontrött
allt före 08.00 känns tidigt tycker ja
men det får inte bli nå senare än 08.00 heller
för då känns det sent ;)
körde flickorna till dagis
jag jobbade hemma med bokföring
tog en promenad med Milou & käkade lunch
sen var det dags att åka till Varglyan
en bra eftermiddag
barnen lekte så himla bra utan osämja
körde flickorna till farmor när jag slutade
återvände direkt till Varglyan för personalmöte
IFO informerade lite om vilka skyldigheter vi har som personal
 om vi vet att ett barn far illa osv
jag blev helt tagen
man tänker inte på hur hemskt en del faktiskt kan ha det
jag är glad att jag hade regler när jag var liten
jag är glad över min familj jag har
Carpe Diem


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar