usa

usa

onsdag 24 oktober 2012

Duktig flicka & ryggsmärta!

vår äldsta dotter har varit på läkarbesök & vaccintion
hon var super duktig
själv fick jag någon variant av ryggskott
har haft väldigt opålitlig rygg i flera veckor
knaprat ipren till & från
när vi var i trollskogen med barnen idag gick det på tok
jag fick så ont
det blev bara värre & värre
trodde knappt att jag skulle kunna gå tillbaka till varglyan
minsta lilla snedsteg gjorde att det skar i ryggen
tog ipren & spänningarna släppte lite
på barngympan var jag åskådare
kände mig väldigt svag i ryggen
känns såååå löjligt att ha ont i ryggen
sen när de bara flyger på hur som helst
jag tror att en del av mitt psyke satt sig i ryggen
om jag inte minns helt fel...
så fick vi en broschyr av begravningsentreprenören
där det stod om sorg & dess innebörd
just fysisk smärta kan förkomma
precis när pappa dog fick jag så konstigt ont i ryggen en längre tid
det har varit lugnt över våren & sommaren
men nu...när mitt psyke känns svagt & sorgligt
då kommer den ryggsmärtan tillbaka
så jäkla värdelöst
räcker väl att man mår dåligt psykiskt
ja ja...det är väl bara att bita ihop
morgondagen startar 07 på varglyan & slutar 16
önskar er en fin kväll & en trevlig morgondag
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar