usa

usa

torsdag 29 december 2011

Tänkte ringa dig...

höra var du är nånstans
för jag saknar dig så otroligt mycke
men hur skulle det gå till??
<3 älskade pappa <3
antar att den känslan kommer att dyka upp fler gånger i mitt liv
en liten resumé av veckan:
tisdagen orkade jag inte utanför dörren
onsdagen tog jag klivet över tröskeln
lämnade barnen på dagis & åkte till café
skit drygt...ångest med en stor klump i halsen klev jag in där
städade undan lite julpynt
en vän kikade förbi & drack kaffe
löste upp klumpen i min hals
torsdag gjorde jag samma sak
lämnade barnen & åkte till café
fick lite besök även denna dag som lättade upp tillvaron
tror jag har bestämt mig
öppnar café vecka 2 igen
men jag är så jäkla ostabil i mina käslor så jag vet inte riktigt
va till kyrkogården ikväll
men fy rutti så mörkt de va där
dessutom såg jag nån liten varelse springa runt en bit bort
troligtvis en lös liten hund eller katt
vilket inte gjorde det lättare
att övervinna mörker rädslan
stod vid graven en väldigt kort stund
hade fullt upp med att se mig omkring
lika bra att återvända hem
en promenad med jycken
innan duschen & sängen
morgondagen tar jag som den kommer
lämnar barnen på dagis en stund
kanske café
eller en promenad med Milou för mitt eget välmåendes skull
mamma har åkt tillbaka till Kläppen för att arbeta
vilket gör att hon firar nyår där med sina nya vänner
bra tycker jag, då vet jag att hon har det bra
framförallt inte är ensam
vi kommer att fira här hemma
tillsammans med min mans syster & barn
blir nog övernattning för dom här också
mys pys <3
på nyårsafton ska vi till kyrkan på fm
tacksägelse
önskar alla ett riktigt gott slut & ett
GOTT NYTT ÅR
with Love
//Anna//

2 kommentarer: