usa

usa

söndag 18 december 2011

kväll igen...

borde inte skriva i bloggen på kvällen
ångesten är som starkast den här tiden på dygnet
skulle jag skriva på fm kanske det stod en positiv mening alla fall
har alla fall sett och märkt att jag har mycket vänner
det värmer <3
tillkallade hjälp så det blev pepparkaksbak idag
hämtade hit mor och bjöd henne på mat
rökt kalkon...mums!
sen åkte jag, mor & flickorna till Mockfjärd
tittade på det fint pyntade huset
vi måste väl för flickornas skull försöka skapa lite julkänsla
vi stannade till en snabbis i Floda hos min mormor
känns som att jag lyckats fixa en rätt så bra dag ändå
i morgon står präst besök på schemat
efter det vill vi träffa pappa igen
fick se lite bilder på pappa från i somras
en granne hade tagit bilderna b l a vid café
det gör så otroligt ont
har aldrig känt något liknande
vem kom på att detta skulle ingå i livet?!
ska nu försöka tänka på något positivt
så kanske jag somnar idag
drömmer söta drömmar
ta väl hand om er
// Anna //

1 kommentar:

  1. Anna, det blir jul hur det än är ... viktigast är att ni har varann. Här är det inte heller många tomatar framme,orkar inte dra fram så mycket för det ska ju plockas bort också. Lite god mat och julklappar, sen får vi ta dagen som den kommer. Det är naturligt att du är upp och ner, att sörja är viktigt, det är väl skönt att du ser att du haft en älskad pappa, ibland kan man bli blind.

    kramar till dig/Inger

    SvaraRadera