usa

usa

söndag 25 december 2011

The Stig-Helmer Story

sitter & fördriver tiden i väntan på vårt sällskap
vi ska åka till Borlänge
äta lite mat
se på The Stig-Helmer Story på bio
kan nog bli trevligt
gårdagen började i Floda
kvällen slutade i Nås
hela dagen gick relativt bra
fruktansvärt tomt bara
till kvällen rann tårarna
va till graven & det gjorde väl inte saken bättre
jag vill verkligen inte va utan min pappa
har varit väldigt känslig hela dagen idag
har hållt emot tårarna flera gånger
är väl inte så bra men det är ju inte läge att gråta jämt heller
tror att mat & bio i gott sällskap kan göra mig lite gladare
för stunden alla fall
just nu vill jag ingenting
har inga som helst känningar för att öppna mitt café igen
är ju tomt även där
eftersom han va hos mig alla mina öppetdagar
men tiden lär väl visa hur jag ska göra
önskar nu alla en trevlig kväll
det tänker jag försöka ha
Varma Kramar Anna

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni fick en trevlig kväll!

    kram Inger

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni fick en trevlig kväll!

    kram Inger

    SvaraRadera
  3. Kvällen va trevlig, men vi hade samma flyt som vi brukar när vi är ut & ska äta :)
    Kram Anna

    SvaraRadera