usa

usa

måndag 26 december 2011

Karlsson på taket...

blev de på dvd:n
Maja sover middag uppe
jag & Elwira tittar på film
käkar chips & dip
gårdagen tillbringade jag & min man i Borlänge
med goda vänner
en bit mat & sen bio
The Stig-Helmer Story
va okej, men lite seg
tror inte att jag rekomenderar den vidare
Åberg har nog gjort sitt inom film nu
när vi kom hem möttes vi av en plåt
den hade blåst av vårat virke
det blåste rätt bra i natt
kunde inte sova nå bra alls pga blåsten
drömde om döden, pappas kista & ett svart hål
människor frågar hur man mår
ja...hur mår man??!
som det förväntas i en sån här situation
får försöka göra det bästa av allting
njuta lite extra av det man har istället
därför tog jag mig tid till att se på "Karlsson på taket" idag
på eftermiddan väntas det mat hos mor
stek, potatis & rostade grönsaker
inte helt fel :)
julhelgen går mot sitt slut
nyårshelgen kommer strax
på nyårsafton är vi bjudna till kyrkan
nånting efter pappas begravning...
på nyårsafton skulle mor & far firat 29 årig bröllopsdag
minnen igen...
kommer nog bli tungt ett långt tag framöver
innan man hunnit gå genom alla dagar som påminner om speciella saker
lär ju ska tjata vidare om min saknad efter pappa
eftersom den är så stor <3
önskar att alla tänker ett extra steg
just för att inte ångra vissa saker man borde gjort eller inte gjort
plötsligt kommer livet ikapp
ett gott råd:
ta hand om varandra på bästa sätt
ge en kram
mer kärlek åt folket <3
Over And Out

2 kommentarer:

  1. Första året är så klart det tuffaste året, alla högtids dagar. När familjen ska samlas å så. Ut med all sorg det tjänar du på i längden. Jag har en annan inställning tull livet så här i efter hand. Lev efter fånga dagen.!! Styrke kram till dig <3 Stina

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina ord Stina <3 De e väl bara att kämpa på, tillåta sig själv att sörja, gråta o minnas <3 KRAM

    SvaraRadera