usa

usa

lördag 17 december 2011

Så mycket bättre

är ett bra tv program tycker jag
synd att det är sista avsnittet ikväll
dagen började med att vi tog "slapp-morgon"
gick inte ner förrän 9.30 & käka frukost
tog en dusch
fixade med lite papper
hämtade mamma
mötte Brandser vid bårhuset
tittade till pappa
så fin, nöjt ansiktsuttryck, kall, blek
är så glad att jag gick dit
ska göra det fler gånger före begravningen
det bubblar så mycke känslor nu så jag spricker snart
kärlek, sorg, besvikelse, ilska, ångest
när jag lämnat av mamma åkte jag till café
kändes inte bra
ångest
kändes som att nån drog en snara runt min hals
hem och fixade med tacos
mor kom och åt med oss
men hon mådde inte så bra så jag körde hem henne tidigt
hur går man vidare??
när känner man lust till något igen??
ja vet...det har bara gått en vecka
chocken har väl inte lagt sig än
sen kommer sorgen & bearbetningen
vad är livet??
vad är meningen med det??
vi tar en dag i sänder
vi möter dagens utmaningar allt efter som dom kommer
Carpe Diem

4 kommentarer:

  1. Vännen, jag tänker på dig/er hela tiden! Så orättvist livet kan vara.. Styrkekramar till er! <3 Saknar dig och din familj!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Många styrkekramar <3

    SvaraRadera
  3. Tack för er omtanke <3

    SvaraRadera