usa

usa

fredag 16 december 2011

ångest...

är fan skit drygt
usch vad jag hatar kvällarna & nätterna
dagen har varit rätt okej
har fixat med lite mer papper
försäkringar mm vad gäller pappa
inte allt för kul men ett måste
det som gör ont är att "riva" i hans grejer
det va nåt han inte gillade att vi gjorde när han levde
men nu måste jag
jag hoppas och tror att han ändå förstår det
min bror med familj har varit hos oss nästan hela dagen
det glädjer mig
vad skulle vi göra utan varandra
Ronnys moster & man har hälsat på
fått presenter av fler mostrar och hans föräldrar
varit till Björbo för att dryga ut umgänget
varit till pappa två gånger
funderar på att se han i morrn igen
mycke känslor
rädsla, smärta, sorg
vi får se hur det känns i morrn
Titanic rullar på tv:n
vet inte om jag klarar av att se på den
det handlar ju om både kärlek och sorg
kan bli lite för mycke för mig just nu
god natt alla där ute
mer kärlek åt folket <3

3 kommentarer:

  1. Det är en grymt jobbig tid framöver. Men jag lovar det blir bättre sen efter alla olika bearbetningar man måste igenom. Men följ ditt hjärta och ta en dag i taget. Smärtan minskar med tiden men saknaden består. Kram i massor Stina

    SvaraRadera
  2. Tack Stina för ditt stöd! Just nu undrar man ju om man någonsin kan känna lycka o glädje igen!

    SvaraRadera
  3. Många känslor och tankar hinner passera...kan ibland vilja slå en signal å berätta saker för min bror..så kommer jag på att det går inte=(..Jobbigast så här snart 2år efter är faktiskt årsdagen och julafton, då påminns jag som mest. Kram

    SvaraRadera