usa

usa

söndag 30 december 2012

Årskrönika & Gott Nytt År

vill börja med att önska alla ett gott slut & framförallt ett
Gott Nytt År
min årskrönika är väldigt torftig
kommer inte att bjuda på någon direkt
skummade genom mina gamla inlägg
dom innehöll precis det jag känner nu
sorg, tårar, huvudvärk, magont & elände
säger adjö till 2012 & välkomnar 2013
hoppas att 2013 kan bjuda på mer lyckliga stunder än 2012 gjort
har aldrig varit speciellt förtjust i vinterhalvåret
de senaste månaderna har inte gjort att jag ändrat inställning
fruktansvärt tungt på de flesta plan just nu
Så Ska Det Låta rullar på tv:n nu
Per Andersson har blivit en favorit
tyckte inget speciellt om honom förut
men efter Ugglas Revy blev jag att gilla honom, han var så bra
har ont i magen & känner mig nere
morgondagen skulle jag bara kunna hoppa över känns det som
mor & far skulle firat 30 år som gifta
minns när deras 25 åriga bröllopsdag firades i skidstugan
de danska vännerna som firar bröllopsdagar större än födelsedagar
hade fixat en sååå fin fest till mor & far
riktigt pompa & ståt
undrar hur det skulle sett ut om pappa levt detta nyår?!
vill nog bara sitta för mig själv i mjukisbrallor i morrn som det känns
börjar nya året med att fira mannen
som fyller år den andra (alltid för nära jul enligt vissa)
skulle tro att jag ska dra igång nån ny livsstil (bantning)
även detta års början ;)
men nu vill jag bara önska er alla ett gott välmående
var rädda om varandra
varma kramar
Anna
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar