usa

usa

lördag 29 december 2012

Sammanfattning!

börjar med några bilder från dagen före julafton
tomten hälsade på, granen stod grön & grann & maten framdukad
vi firade tillsammans med min mor & min bror med familj
 
 
 
julafton besökte vi kyrkan
vi fick träffa tomten & Maja vågade gå fram till krubban
vi tände ljus & önskade pappa God Jul
 
efter middagsvilan var det dags för nästa julfirande
hos barnens farmor & farfar
favorit julklappen blev resväskorna
tänkte ladda upp en bild på dom också
men eftersom internet inte funkar som jag vill
så blir det inga mer bilder idag
har suttit i två & en halv timme nu för att få till detta
mitt tålamod är nu slut
vilket innebär att mitt inlägg tar här & nu slut
återkommer med med bilder en annan dag ;)
kram på er alla 
 
 



2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År!

    Jag hoppas vi får ett fint år, både du
    och jag, Anna!

    kram Inger

    SvaraRadera
  2. Tack Inger!

    Jag/Vi önskar dig & de dina detsamma!

    Kramar

    SvaraRadera