usa

usa

måndag 3 december 2012

2 år

det har gått 2 år sen den tragiska olyckan
min mans kusin omkom i en bilolycka
endast 18 år gammal, kompisen som var med var 17 år
vilken tragedi
man ska inte överleva sina barn
minns så väl hur dåligt jag mådde då
jag kände så fruktansvärt med de anhöriga
ifjol när ettårsdagen var kände jag så fruktansvärt med mannens moster
och alla de andra nära & kära
va som sen hände en vecka senare då
var att min egen pappa dog
dock 57 år men det är heller inte en acceptabel ålder
Jens begravdes 21 december 2010
min pappa begravdes 22 december 2011
jag hatar tanken på döden
vår minsta tjej Maja 3år har haft det jobbigt ett tag
senast igår natt har hon gråtit två gånger
sagt att hon är ledsen för att morfar inte finns mer
jag trodde inte att det var hon som skulle känna så
trodde mer att det skulle vara Elwira som ändå är 5 år
som har mer minnen än Maja kanske
men man ska aldrig va säker
Maja är jätte känslig
har gråtit  i stort sett varje dag den senaste veckan över morfar
hon börjar väl känna att det gått för lång tid
saknaden gör sig påmind
innan jag ens hunnit blogga klart nu
så kom Maja upp & grät & sa - Jag är ledsen för morfar
en för alla...alla för en
kram & god natt
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar