usa

usa

torsdag 13 december 2012

Ute e mörkt & kallt...



tänker sno min kollegas ord från hennes blogg
för hon skrev så himla bra
så såg det ut på jobbet
väl hemma i hemmets lugna vrå var jag helt slut
dumma kommentarer hade tagit musten ur mig
hur som helst bjöd vi farmor & farfar på fika
flickorna var lucia & tärna & sjöng för oss
jag & min man firar 7 årig förlovningsdag idag
jag jobbade på varglyan den dagen vi förlovade oss för 7 år sen :)
jag & min gamle vän Milou tog kvällspromenaden
mörkt & kallt
morgondagen bjuder på ett kort arbetspass mellan 7-9
eftermiddagen ska nog bestå av att besöka fasters gull
gå på hockey & se på lucia där
får försöka tänka positivt
dessa dagar förra året var ett rent helvete
dagens dagar kanske är något lättare
eftersom att vi inte behöver planera en begravning i år
men det är fruktansvärt tomt & gör ont
grät en skvätt i diskrummet på jobbet igår
saknaden blev enorm & många tankar snurrar
älskade pappa
önskar alla en trevlig helg
kram

1 kommentar:

  1. Tack för de´, ser att ni fick en fin kväll trots allt ...
    vi ses i morgon/kram Inger

    SvaraRadera