usa

usa

måndag 24 december 2012

Julafton!


igår började vi dagen med att tjejerna fick följa med pappan på lite fix
jag duschade & lyssnade på
 Jag & min far med Magnus Uggla
grät, grät grät & grät lite till
annars har jag kännt mig rätt sur
tror min sorg visar sig så ända tills jag inte kan hålla tillbaka tårarna längre
mamma & broder med familj kom & firade jul med oss
mormor orkade inte komma
vi åt massor av vårat fina julbord
sen kom tomten på besök
barnen blev så glada över sina paket
vaknar upp idag & mår lite smått illa
tänker...ska vi äta så mycket idag med...usch
ensam i sängen för mannen åkte & jobbade vid 04
jag hatar att han jobbar så mycket nu
jag behöver honom nu
tyvärr är jag bara sur när han väl kommer hem
det är jätte jobbigt när känslorna spelar spratt
idag ska jag & mina barn gå till kyrkan på förmiddagen
eftermiddagen ska tillbringas hos svärföräldrarna
i alla år när vi tittat på Kalle Anka & på tomteverkstaden
har vi sagt till pappa - titta pappa nu är det du ;)
han har suttit & halvsovit på en stol & nickat med ett mmm
tomten & pappa påminner om varandra
tomtens varma skratt är detsamma som min pappas
nu är jag nära att gråta & jag orkar inte det idag
skriver inte om några fler minnen
som ni förstår så fattas han oss
önskar alla en riktigt GOD JUL
ska bädda sängen & gå ner till flickorna som kilat ner
för att leka med nya klapparna
kram på er alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar