usa

usa

torsdag 20 december 2012

Jullov

nu är jag & barnen lediga ända till 7 januari
sen kör vi en termin till :)
i bästa fall kan mannen va lite ledig med oss
om det inte blir snö
varit en rätt lugn vecka
jag har mått lite dåligt av huvudvärk & illamående
men jag har hunnit med en del ändå
granen är klädd
Nåslimpa bakad & julgodis tillverkat
trägolven uppe är rengjorda med såpa
den lukten är jag förälskad i
ikväll har Susanne & Isabel varit med tjejerna
jag & mannen avnjöt ett julbord uppe på "panget"
det var jätte gott
inte ofta jag & min man gör något utan barnen nu för tiden
är vi kom hem va tjejerna överlyckliga över sällskapet
dom hade även bakat en rulltårta
idag när jag städade uppe så lyckades jag sabba tv:n
vi har ju en tjock tv & jag skulle ju helst vilja köpa en ny
när vår förra gick sönder tänkte jag..yes!
men då fick vi ärva Bibbis gamla tv
idag när jag dammtorkade den fick jag världens stöt
sen stängdes den av & gick inte att slå på på dosan nå mer
gick att trycka på den på knappen men det var jätte lågt ljud
så nu kanske det finns skäl till att få köpa en platt ;)
men nu gott folk är mina ögonlock tunga
önskar alla en fin helg
kram & god natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar