usa

usa

torsdag 6 december 2012

Back in business :)

idag var jag tillbaka på jobbet
började inte förrän klockan 11, vilket var skönt
har haft extra lång startsträcka på morgonen denna vecka
snorig & ont i skallen
svärfar var snäll & hjälpte oss med Milou
det var en lugn eftermiddag på jobbet
lingon & blåbär tillsammans
lite småfix för framtida pyssel
i morgon väntas ett par timmar av planering
rätt lagomt efter att man varit sjuk
mor kom förbi & åt middag med oss
gårdagens rester som bestod av
potatis, fläskfilè,sås & rostade rotfrukter
hon hjälpte oss även med Milou
törs inte lämna flickorna om jag skulle ta en kort promenad med honom
Maja är alldeles för påhittig
då är det bra att vi får hjälp när mannen är borta
vi har inte sett till honom på många timmar på senaste tiden
inte vaken alla fall
flickorna längtade så efter honom idag
tyvärr hann han inte hem innan läggdags
hoppas det blir lungt i helgen med snö
så han hinner komma ikapp med sömn & ork
idag fick jag veta att det blir en bussresa på
Magnus Uggla
i april, på börsen i Stockholm
vi ska dit
jag älskar Uggla & jag längtar efter en tripp för två
fick just ett mail från cdon.com om att min order är på väg
jag har förbokat cd skivan från Så Mycket Bättre
sista programmet är väl på lördag (tyvärr)
så då kan skivan släppas, jippie!!
önskar nu alla en trevlig helg
kram på er 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar