usa

usa

fredag 17 maj 2013

Vips så var det fredag!

ja arbetsveckan har nu gått över till helg
onsdag torsdag fredag har bestått av möten
har åkt till Vansbro i dagarna tre
tror att det kan vara något bra på gång för mig
har startat en resa som jag hoppas att kan ge mig livslång förändring
men jag känner mig inte hundra än
hur många gånger har inte jag försökt med vissa förändringar
som sen kraschat för att jag har inte fixat att hålla i det
men nu hoppas jag att jag hittat rätt väg
 
på vägen hem från Vansbro stannade jag till i Järna
på Hjärtats Rum inhandlades ett par presenter
lite smått & gott till mig själv
 
fika hos barnens farbror som firar födelsedag på söndag
sen blev det inte så mycket mer
mina ögonlock är jätte tunga nu
dags att låta dom trilla ner ;)
 
önskar alla en trevlig helg
kram & god natt
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar