usa

usa

söndag 12 maj 2013

Helgen är till ända!

nu är det alltså söndagkväll & helgen är slut
en lite längre ledighet som blev så bra
har gjort massa bra saker i hemmet
samtidigt som jag slappat när jag känt för det
det som tynger mest just nu är min sjuka mormor
som dom inte kommer någon vart med
jag själv bär på en förkylning
de närmaste omkring mig bär också på det
så jag har inte kunnat besöka henne nåt på länge nu
vilket ger mig dåligt samvete...
stackars mormor...
 
i morgon är det dags för en ny arbetsvecka igen
nya utmaningar
förskolefröknar kommer & besöker Varglyan
spännande för Elwira & hennes kompisar
massa fix denna vecka inför familjekvällen
det ska övas sånger
ställas i ordning
vem gör vad osv
 
onsdag, torsdag & fredag har jag olika möten i Vansbro
hoppas det är givande & vägledande
 
mannen har ett specialuppdrag i slutet på veckan
en stooor båt ska transporteras med traktor & trailer
från Nås till Leksand
spännande uppdrag som kräver tungan rätt i mun
kan hända att jag & tjejerna hänger på & tittar när den sjösätts på lördag
 
men nu ska jag försöka slappna av & slå igen dom blå
god natt & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar