usa

usa

torsdag 9 maj 2013

sommarnöjet

igår kväll beställde jag sovmorgon av flickorna
när klockan va 06 vaknade jag av regnet
rätt pigg då...typiskt tänkte jag
flickorna vaknade också
det blev mys till tv:n i våran säng
 jag somnade om ett par timmar
 
idag har vi hämtat vårat nyförvärv
en provtur gjordes direkt
 

vi tänker krydda till vardagen med en båttur ;)
ska bli mysigt att bara glida fram
utflykt, bäversafari, picknick mm
flickorna gillade det
jag med...kändes rofyllt
inga måsten ute på böljan blå
 
ikväll tod vi oss en tur tillsammans med S
vi åkte runt Gräsberget via Vallboms vidare till Björbo
i hopp om att se något vilt
men icke sa nicke
 
hitills har jag lyckats att "bara vara"
bara gjort saker som jag själv velat
men mitt hjärta gråter
läget är oförändrat...
mormor har smärta & är deprimerad
mamma är slut & ledsen
det ger mig smärta i bröstet...
hade jag inte haft förkylningen i kroppen hade jag hälsat på mormor
så nu har jag dåligt samvete för att jag inte kan det
gott samvete var det längesen jag kände känslan av
kvinnligt kanske...eller?!..vad vet ja
 
kram & god natt
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar