usa

usa

tisdag 7 maj 2013

underbar värme

vi startade dagen med en utflykt på jobbet
det var så himla skönt ute
vi var även ute efter lunch också
bäst att passa på när det bjuds på underbart väder
flickorna är lite snoriga & det sticks i min hals
men jag hoppas att det stannar där
efter jobbet åkte vi hem & lagade middag
sen åkte jag till campingen & slutförde jobbet i en påbörjad stuga
en tur till Björbo för mannen skulle hämta hem lastmaskin
vi passade på att äta en glass
när vi kom hem la mannen flickorna
jag planterade några penseér
tog cykeln till pappas grav & ställde dit en kruka & fixade lite
när jag kom hem hör jag en bekant stämma
vår rara minsting har ett utbrott igen...
suck...
låt det vända snart för det suger enormt med energi
kryper till kojs så jag orkar med veckans sista arbetsdag
kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar