usa

usa

tisdag 28 maj 2013

Två arbetsdagar!

två arbetsdagar gjorda
fixade klart mitt material till min 5 års grupp
som jag arbetat med under vårterminen
lämnade det till barnen idag
hade gärna fortsatt ännu mer i temat jag körde
kamratskap
men nu är min tid snart slut på Varglyan
semester står för dörren
 
idag gick vi på utflykt & jakt efter småkryp
vi gick till trollskogen
smörgås & mjölk & info om krypletandet
men det var så mycke mygg så vi drog snabbare än tänkt
det fick bli tallarna vid storänge som blev jaktområde
 

både igår & idag har Elwira & Maja lekt med Helmer
det är ju Elwiras kille så han kallar mig svärmor :)
dom är allt charmiga
sen glider lillasyster med på ett bananskal
igår gick det bra
idag va hon lite retsam så dom ville inte ha henne med
men det struntade hon i
dusch & kvällsmacka innan dom hoppade i säng
 
nu säger jag tack & god natt för idag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar