usa

usa

onsdag 8 maj 2013

Bara vara!

jag har önskat mig en "bara vara" helg
göra det jag känner för just för stunden
helst hade jag önskat mig värme & sol till det
som det ser ut just nu så kommer jag inte att få det sistnämnda
känner att jag har en snuva på gång i kroppen
efter jobbet startade jag ett gäng tvättmaskiner
tvätt av massa täckjackor & överdragsbyxor mm
sen åkte vi & handla
Elwira surade över att hennes jacka va i tvättmaskinen
så hon va inte samarbetsvillig alls
när vi sen kom hem var det dags för den lilla
vad som var fel det vet jag inte riktigt
skrik, gråt & tandagnissel
som jag har tröttnat...
det kan bli lite klurigt att njuta av att "bara vara"
om minte barnen tänkt samarbeta
jag håller tummar & tår
så önskar jag er alla en skön & trevlig helg
kram

2 kommentarer:

  1. Anna, jag önskar dig verkligen en bara vara helg ...
    håller på med broschyren ...
    har du någon mailadress som jag kan skicka till så att du kan läsa så småningom?

    kram Inger

    SvaraRadera
  2. Tack Inger!

    milou_oi@hotmail.com är min mail. Det blir bra det du gör med broschyren, det är jag övertygad om :)

    Kram

    SvaraRadera