usa

usa

måndag 6 maj 2013

Ideellt arbete!

slutade klockan 14 idag
jag & tjejerna åt en korv på shell
sen åkte vi till campingen & checka läget
hann inte så mycket förrän jag fick lov att hem & laga mat
mannen kom samtidigt så vi hjälptes åt med maten
efter det åkte jag alldeles själv tillbaka till campingen
städade två & en halv stuga
det är både roligt & inte
vore trevligare med sällskap
jag tycker ju det är roligt att hjälpa till
fast bara till viss del
risken finns alltid att man får för många sysslor
om man tackat ja till en
vi får se om jag hinner ett ryck i morgon efter jobbet
fast då slutar ja inte förrän 16
ska man sen hem & laga middag så hinner man inte så mycket mer
 
mormor är ledsen
mamma är ledsen
vilket då gör att jag blir ledsen
personalen på nuvarande avdelning verkar jätte nonchalanta
tycker det är så trist
jag lider verkligen med mormor
skulle säkert inte ens överleva den smärta hon går igenom nu
 
nu är dte dags att slå igen dom blå
så jag orkar med morgondagen
kram & god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar