usa

usa

torsdag 28 mars 2013

När tårar rinner...

...& orken är slut
när hjärtat värker & smärtan är svår att härda ut...
hjärnan glöder & magkänslan signalerar...
vissa saker går bara inte att strunta i
hur man än vänder & vrider på det så blir man påverkad
ibland avskyr jag att vara den personen som alla litar på att är stark
i både vått & torrt...hur kunde jag bli den?!
vad händer om jag inte vill vara den personen längre?!
om JAG inte är på bra humör så är ingen annan det heller
om JAG är glad så är alla andra det också
om JAG gråter så gör dom andra det också
funkar inte JAG så funkar inte min familj
just nu känns det som att JAG behöver renoveras
just för att orka vara den starka mittpunkten i fortsättningen
låter jäkligt gnälligt va?!..jag vet...
men det är totalt jäkla jobbigt nu också...
ser ingen ände...
känns som min soptunna behöver tömmas
men jag vet bara inte vart...
för här är det fullt av skit som inte går att kompostera
jag behöver verkligen tömma ur & ladda om
hjärnan lär väl glöda på ett tag till
alla funderingar...
kan jag lösa det ena & det tredje
om inte jag kan ...vem kan då?!
 
kanske borde sluta blogga under tiden jag är så negativ
jag skulle kunna skriva en hel bok
just i denna stund...när det är extra jobbigt..
 jag skulle kunna skriva en en kokbok om livets soppa 
recepten i den skulle bestå av b la
missbruk, medberoende, bråk, slagsmål, svartsjuka, sorg, avundsjuka, mm
dom skulle kryddas glädje & lycka
 
 jag sover på saken...
i morgon hade jag tänkt ha roligt över glas vin i gott sällskap
så då hoppas jag att jag kan stänga av lite tråkigheter ett tag
 
färdig klagat för idag
god natt
Anna
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar