usa

usa

måndag 11 mars 2013

Jag ska skriva en bok!

min bok ska heta: Jag & Min Mor!
idag frågade mamma vilken kanal hon har femman på om den inte är på 5
det är bara en av många frågor & funderingar
undrar bara hur hon kan tro att jag lagt det på minnet
jag har ju bara 2 barn & en karl som jag också ska ha koll åt
hon vet väl kanske att jag brukar ha koll på det mesta
men nu är det så att hårddisken blivit full
kan inte ta in så mycke nytt längre
jag vet att du läser vad jag skriver mamma
därför ska jag skriva en bok om dig & mig
delar av mitt liv kanske
det ska nog mest bli som en dagbok till en början
lite anteckningar tagna ur hjärtat
men det ska dröja innan du får läsa det
älskar dig mamma
för den du är...trots att du gör mig gråhårig ibland
dagen har varit bra
trots att huvudvärken legat väldigt nära idag
men jag struntade i att headbanga när vi sjöng påsksånger ;)
så jag klarade mig från huvudvärken idag
slutade klockan 14
eftermiddagen har bestått av fix med papper mm åt Grönbergs AB
i morrn efter jobbet har vi möte med PWC
det är dom som sköter om våra papper 
känns bra att gå genom året som gått
kram på er alla


1 kommentar: