usa

usa

lördag 23 mars 2013

Dagarna har gått!

ja nu har det sprungit iväg en vecka
vi har haft krångel med internet & de trådlösa
men nu är jag här & ska försöka hålla liv i bloggen igen
dagen som gått har bestått av bland annat kalas
Ronny & Maja körde mig & Elwira till Närsen på kalas
dom tog sig sen en tur runt finnmarken medans vi kalasade
det var trevligt, Elwira ville att jag var med för vi känner inte dom så väl
det var ett par pojkar där & jag tror Elwira fastnade lite extra för en
hon frågade flera gånger resten av dagen vad det va han hette nu igen
vi kunde se en viss passion i hennes ögon
men hon påminde oss om att hon har ju Helmer
...så rart...
när vi kom hem gjorde vi ordning middagen
potatisgratäng, brun sås, grillat kött & massa olika grönsaker
...gott värre...
lite snask till Fångarna på Fortet
släckta lampor & tända ljus bidrog vi med under "earth hour"
vi fuskade med tv & dator
har lite skrivtorka så jag avslutar här & nu
kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar