usa

usa

tisdag 26 mars 2013

Magont från hell...

under natten har jag legat & vänt & vridit på mig
magont som satan...
vid halv fem var det dags...att börja toaäventyret
mådde illa som bara den
men jag svalde & svalde & svalde så jag klara mig från den änden
det konstiga är att jag har kunnat äta hela dagen
jag har legat hela dagen för jag har inte orkat vara uppe
jag hatar att va hemma..
jag vill jobba & va hemma i lagom mängd av båda ;)
vi som har påskfest på jobbet i morrn...
nåväl...det är bara att gilla läget
men jag blir inte klok på dessa sjukor
det går ju inte att se något mönster i det heller
hoppas vi får va friska över påsk
då har jag & mannen tänkt gå på trubadurkväll på pizzerian
det är inte så ofta vi gör något bara han & jag
det är bara att vänta & se
sitter nu & ser på "familjen annorlunda"
jag skulle inte fixa så många barn...helt ärligt
sen skulle jag heller inte vilja var hemma & va mammaledig i år
jag är inte gjord för avel helt enkelt ;)
ska försöka bli en bra mamma till dom två juveler vi redan har
bjuder här på två bilder från i söndags




flickorna älskar att hjälpa till
speciellt i pappas verkstad
 
 
Carpe Diem



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar