usa

usa

måndag 25 mars 2013

Måndag!

dagen går mot sitt slut
en riktigt tung dag...i min skalle
började dagen med treo & det hjälpte inte
gick till jobbet glad i hågen om att jag skulle sluta 14
när jag kom dit blev jag påmind om att det va ju till 15 idag
lite nya ändringar, så det skulle bli till 16 istället
en lång arbetsdag som tog slut klockan 18, blev sista tiden
jag har nu dragit mitt strå till stacken & försökt vara en bra kollega idag
så det finns inte så mycket att skriva om idag
min skalle känns helt urblåst
kan bli lite intensivt vissa dagar, många barn
det blir alltså många viljor & skaplig volym
våfflor stod på menyn till kvällen
hade glömt mina glasögon i väskan på jobbet
så jag blev tvungen att åka dit igen & hämta dom & plånboken
lite handling, dusch, tv & nu ska jag nog inta sängen
kram & god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar