usa

usa

tisdag 31 juli 2012

Styrka & Mod

har fått några kloka råd idag
för att försöka se min livssituation positiv
jag har modet att våga
jag har modet att våga leva efter mina drömmar & mål
jag har modet att avsluta
jag har modet att leva efter mina känslor
ganska starkt gjort
det är inte många människor i vår herres hage som lever i mod
de har inte modet att våga leva efter sina drömmar
som lätt blir bittra & avundsjuka på dom som faktiskt vågar
hur som helst...
jag är ytterligare en erfarenhet rikare i mitt liv
av att jag skapat & drivit mitt café
alldeles ensam
ett spår som leder mig vidare
till nya drömmar & mål
livet är alldeles för skört för att inte våga
jag har tagit några starka beslut i mitt liv
som nu har gjort att jag inte känner mig rädd för något
för tillfället finns det inget som skrämmer mig
om jag bara följer min magkänsla så blir det bra
sen till er som blir obekväma eller rädda i känsliga situationer
tänk på våra regnmoln...
de passerar i regel snabbt & är över
med det menar jag...
ingen ska lösa mina problem
behöver inte ens komma med goda råd
närvaro...en liten lietn stund
att bara finnas i någons nöd är nog så gott
det är i nöd som vänskapen sätts på prov
med det säger jag tack & god natt
var rädda om varandra
kram Anna


1 kommentar:

  1. Så sant! En viktig styrka att föra vidare till sina barn! Att våga fatta beslut, att våga ha åsikter, att våga säga i från, att inte vända kappan efter vinden, att våga misslyckas!

    SvaraRadera