usa

usa

måndag 9 juli 2012

allsång på skansen...


det var vi & såg live förra tisdagen
jäätte mycke folk
vi vuxna såg inte så mycket
men flickorna på våra axlar va rätt nöjda
men när vi skulle gå därifrån med våra barnvagnar
så utbrast en dam bakom min axel:
- jag förstår inte varför man tar barnen med hit
jag svarade snabbt:
- för att dom tycker det är kul
våra barn är inte vanskötta för att dom va på skansen EN kväll till kl. 21
hon var väl bitter över något
hur som helst så var det en trevlig tripp
den varade mellan söndag - onsdag
tillsammans med familjen från Utanhed
det var allt från Fjäderholmarna till Grönan, Aquaria, Junibacken,
Vasamuseet,Skansen & shopping
modiga barn va det alla fall
A fick va stand in eftersom varken jag eller mannen törs åka någon karusell
men nu är vardagen tillbaka
jag drabbas av ångest allt för ofta igen tycker jag
känns som jag kvävs
vill framåt ett par månader nu
jag behöver våran solsemester som är bokad
jag behöver distans till det mesta känner jag
vet bara inte hur jag ska stå ut tills då
idag har jag haft ont i skallen & varit dyng trött hela dagen
jäkla regn som förstör humör & allt
saknar min pappa så det värker
kram & god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar