usa

usa

söndag 29 juli 2012

Gråtmild...

tung dag...
känns som att jag håller andan
till slut går det inte längre
jag går & är ledsen länge
visar det inte för någon
till slut går det inte längre
jag tjuter...
det tar så fruktansvärt på krafterna att va ledsen
nu har jag gjort min näst sista helg på café
har börjat packa ihop lite grejer
tagit farväl av en del sommargäster
en klump i magen
ska bli skönt att stänga café
samtidigt som det känns väldigt märkligt
framförallt känslosamt
tog en titt på graven ikväll
sen gick det inte att hålla igen längre
kan fortfarande inte förstå att han aldrig mer kommer tillbaka
den frustrerande känslan kan göra mig tokig
säger nu god natt
önskar mig en solig morgondag
jag behöver en ledig sån
kram Anna


2 kommentarer:

  1. Frustration e jobbigt, men låt känslorna komma. Kram stina

    SvaraRadera
  2. Usch ja, det är hemskt! Svårt att släppa ut allt som borde ut ibland bara...

    Kram kram.

    SvaraRadera