usa

usa

lördag 7 juli 2012

jag vet...

jag är så dålig på att uppdatera bloggen
ibland blir det ofta & ibland långt mellan gångerna
hur som haver så rullar det på
inte så väldigt bra egentligen
jag tror jag når botten snart
känns som att det inte är många i min närhet som förstår heller
när jag är ledsen är jag arg
till slut går det inte att vara arg längre
utan jag måste gråta
ja...jag har gått till kurator
nej...jag tänker inte äta lyckopiller
jag tänker ändra min livssituation
tills den blir ändrad får jag försöka hitta en lösning
vet inte riktigt hur än
i natt drömde jag om pappa
det var första gången efter att han dog
det var ingen bra dröm för han dog även i den
men jag fick se honom i min skalle alla fall
har hört att drömmar är en typ av bearbetning
ligger nog något i det
hur som helst så blir det:
veterantraktor träff vid café
lördagen den 14/7 ,11-16
det var uppskattat i fjol
så jag hoppas på lycka även denna gång
allt är ju väderberoende
så jag ber till vädergudarna om fint väder
eller åtminstone uppehåll
nu är det dags att krypa under täcket
så jag orkar med veckans sista arbetsdag
kram till er alla där ute
god natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar