usa

usa

lördag 14 juli 2012

grållen...


ja denna har stått i fokus idag
"grållen"
tackar alla som hjälpte till att genomföra dagen
ni som ställde dit era veteraner
ni som kom & tittade
ni som jobbade hela dagen med mig
barnvakt
kom just på att det finns risk att man glömmer någon
så jag säger helt enkelt stort TACK till ALLA
i slutet på dagen kunde jag känna en doft av pappa
underbart att veta att han varit med hela dagen
en lyckad dag som nu är slut
efter en sån här dag borde man känna lycka & glädje
men jag åkte hem gråtandes
med ångest & tung känsla i bröstet
det kan inte vara meningen att jag ska behöva leva så här
i morgon väntar arbete
sen jobbar S kommande vecka åt mig
underbart!!!
fast det verkar inte bli som jag hoppats på
att vi skulle kunna va lediga tillsammans jag & min man
det tär på mig
hur som helst så önskar jag alla gott välmående
Krama om varandra
// Anna //


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar