usa

usa

söndag 22 juli 2012

Åter till verkligheten...

helgen som gått har varit riktigt bra
trots barnens syskonkärlek
slipat & grundmålat en gammal kökssoffa som ska stå på altanen
målat vägg på altanen
rensat runt uteplatsen
hjälp va ogräs är bra på att växa
häcken som jag vill att ska växa den står still
mannen har snicrat på lillstugan
den kommer att bli så fin bara den blir klar
varit till café & hämta nyckel & kollat läget
ångesten har redan krypit på mig lite
det är inget jag skämtar om
jag försökte tänka att det är kort tid kvar & att det kommer att gå bra
men det hjälps inte
ångest är nog bland det värsta jag upplevt efter sorg
usch...ge mig luft
jag hoppas att alla människor kan ha lite förståelse
inte komma med en massa förslag om hur jag borde ha gjort istället
nu har jag bestämt mig
detta kommer att göra mig ett med min familj igen
vad kan vara viktigare än familjen?!
sen ser jag fram emot att ta tag i livets nya utmaningar
på ny mark & med nya bekantskaper
det känns riktigt bra & det är bara det jag längtar efter nu i arbetsväg
morgondagen ser ut att bjuda på regn
ska försöka måla klart soffan då
(om barnen samtycker)
kram på er alla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar