usa

usa

tisdag 17 juli 2012

Beslutet är taget..

...i morgon presenteras det i dalademokraten
ska bli spännande att höra reaktioner
människor har en förmåga att tycka väldigt mycket
men beslutet handlar helt om mitt ego
för min hälsa & välmående
för bygden blir det också bra tror jag
så dåligt som jag mått den senaste tiden önskar jag ingen
ångest & tårar mest hela tiden
vem kämpar man för om man märker att familjen också far illa av det
nej vår värld är full av alldeles för många orättvisor
vilket jag då menar
att man vet aldrig hur morgondagen ser ut
därför bör man försöka leva dagen som den sista
man gör det man mår bra av
min morgondag består av lite jobb & sen festligheter
jag har personal i helgen
så jag ska njuta av den lediga tiden allt vad jag orkar
nu gott folk tänker jag försöka sova
kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar