usa

usa

onsdag 1 augusti 2012

krockat utedass...

sovit uruselt i natt
vi fick en extra nattgäst mellan oss
föste till slut ut mannen på soffan
jag kan inte sova med någon klängandes på mig
svettigt & trångt
när nästa barn sen vaknar vid sju vågar jag knappt öppna ögonen
usch vilken huvudvärk
har mått uruselt i flera dagar nu
men jag har börjat se ett återkommande mönster i det
nämligen en gång i månaden inför något väldigt kvinnligt
men det kanske finns något som kan hjälpa?!
måste man verkligen må så dåligt?!
huvudvärk & jätte skakis & svag
inget man blir särskilt positiv av direkt
jobbat lite inför min sista öppet helg
beställde pannkakor av mor när hon kom hem
en liten kvällstur med bilen & sen var den här dagen över
lägger mig i hopp om bättre välmående
kram & god natt

1 kommentar:

  1. Nu får du kram ur det sista och tack för den här tiden, det var så kul att slinka in och fika ... de gånger jag hann. Tid att gå vidare, du är säkert full av planer om jag känner dig rätt. En fin höst tillsammans med familjen önskar jag dig/kram Inger

    SvaraRadera