usa

usa

söndag 19 augusti 2012

Syskonkärleken på sin spets...

vi är två helt olika individer jag & min bror
helt olika syn på livet
idag rensades luften lite
jag sa vad jag tyckte & han gjorde detsamma
vi tyckte inte lika
en förvirrad mor där emellan
puh...säger jag bara
det är prövningar genom livet
va fan skulle pappa dö för???
allt hade varit såååå mycket enklare om han varit med oss nu
dagens första punkt idag var planering
onsdagens utflykt startar i Nås runt 06,30
mot Stockholm
Globen, Oriflame, Loreen, Roxette mm
åter i Nås på torsdag eftermiddag
eftermiddagen tillbringade hela familjen tillsammans
vi tittade på ett gäng ungdomar
dom åkte ring & skidor efter båt på älven
burr va kallt i vattnet
lägger mig & ber om att vakna pigg & full av ork
massor att göra i morgon
ta hand om dom du älskar
ge någon en bra dag genom att säga något vänligt
CaRpE dIeM
// Anna //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar