usa

usa

fredag 31 augusti 2012

Nu e de slut på veckan...

det är dags för fredagsmys
ÄLSKAR att vakna upp till en fredag
ledig med flickorna
fixat hemma & varit & handlat
det bjöds på tacos i all ära
M & M & M gjorde oss sällskap till middag
veckan som gått har bestått av både träning & jobb
morgondagen går i kärlekens tecken
vi ska gå på bröllop
minns i början av sommaren...
att detta va ett av målen att se fram emot
kommande dagar är nästa mål snart nått
UNDERBART
men sen då...nu måste jag hitta nya "må bra grejer" att se fram emot
undrar hur många minuter per dag jag sänder en tanke på pappa
han finns med nästan hela tiden
FAAAAAAAN
varför ska jag få lov att orka gå igenom detta???
jag orkar ju inte
gråten i halsen för jämnan
det tar på krafterna
Maja spelade på en tamburin idag
sen gick hon ut med den
hon spelade för morfar i himlen sa hon :´(
jag är orolig för kommande månader
mörker & saknad
några månader till & vi är på 1 års dagen
allt rivs upp som på nytt
god jul...nja...tror inte det blir det
jag känner mig livrädd för julen
vill ha min pappa tillbaka
 
ta väl hand om varandra
kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar