usa

usa

torsdag 27 juni 2013

Urvriden skurtrasa!

ja det är nog den rätta benämningen på mig idag
flickorna har sett till att min stubin brunnit ut
allt för många gånger i dag
dom kan det där med att bråka med varandra
om precis allting
jag känner mig trött & slut & sur hela tiden
men i morgon ska jag försöka vara glad & möta mina flickors strider med lugn
önska mig lycka till ;)
dagen avslutades i alla fall bra
vi hade fika-date vid Ryggåstugan jag & mina kollegor
fick en jätte fin ljuslykta & blev bjuden på fikat
som tack för tiden på Varglyan
passade på att fika rejält vem vet när det blir nästa gång ;)
,
i morgon kväll ska vi åka till Ludvika
trängas med folk & lyssna på Uggla
det hoppas jag blir en trevlig kväll
 
idag är ingen vanlig dag
för idag är det min kära lillebrors födelsedag
 
 
 
 
hoppas du haft en fin dag brorsan!!
 
nu är det dags att slå egen dom blå igen
fredag i morgon igen
vart tar tiden vägen?!
 
kram på er alla
 
 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar