usa

usa

tisdag 18 juni 2013

Åh vilken dag...

halleluja vilken dag som äntligen går mot sitt slut
vaknade med huvudvärk
nedstämd, ledsen & svag i kroppen
grät en skvätt på jobbet
det var riktigt plågsamt vissa stunder idag
jag hade såååå ont i magen
är glad ändå att jag har alla mina kollegor runt omkring mig
skulle jag varit ensam nu så hade jag grävt en grop
kan nog kalla det formsvacka deluxe
utan att ljuga...
när jag kom hem var ja så trött så jag var tvungen att blunda några minuter
flickorna började kivas med varandra direkt
men det blev bättre efter vi ätit middag
mannen kom hem vid halv sex
flickorna följde med honom på ett litet jobbuppdrag
jag klippte gräs hos ett par sommargäster
vi sköter om det åt dom
va till mamma & hämtade hem en dräkt som Maja ska ha
planterade sen lite blommor när mannen la flickorna
när jag kom in gick gubben ut ;)
han åkte & slog gräs med traktorn
det finns att göra hela tiden
skulle behöva fler timmar på dygnet
men då behöver jag också mer ork ;)
idag har jag nog inte lyckats gjort någon glad...
jag gjorde min mamma ledsen istället
vilket jag såklart ångrar...
är aldrig bra att va osams
men jag har sagt förlåt
är inte alltid så lätt när jag inte kan kontrollera mina känslor
men nu lider dagen mot sitt slut
glad är jag för det
har ett hopp om att vakna i morgon
glad, pigg & må bra
ser fram emot midsommarfirandet på jobbet i morrn
vi fixade till det så fint där idag
eller....jag talade i alla fall om vad dom andra kunde göra ;) hihi
 
morgondagen ger mig nu chansen att göra den bättre än denna dag
jag antar utmaningen
 
kram & god natt på er 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar