usa

usa

måndag 17 juni 2013

Händelserik Dag!

började dagen med att åka till jobbet
väldigt lugnt på jobbet nu
vissa har redan tagit sommarlov
vi har bara 5 arbetsdagar kvar innan vårat sommarlov startar
Elwira ville ge alla fröknar en present
eftersom hon slutar helt nu
alla fröknar fick ett varsitt trähjärta med en kram på
en sommar hälsning från från oss
så idag hoppas jag att jag lyckats göra någon glad
jag ska försöka att göra någon glad varje dag 
sen var jag till frissan & fixa frillan
hem & käka middag
sen plockade jag & flickorna lite blommor
som vi gav till "lillflickan" i Ingmarsspelen
jag & flickorna tittade på det
tillsammans med min ena kollega & hennes dotter
en riktigt fin & trevlig kväll
i morgon väntas lite fix inför midsommarfirande
 
tack & god natt för idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar